Three nutrients, minerals that boost your immune system in COVID-19

Three nutrients, minerals that boost your immune system in COVID-19

چونکہ ہم COVID-19 اور اس کے نئے تناؤ پر نگاہ رکھنا جاری رکھے ہوئے ہیں ، وائرس سے نمٹنے کے لئے ہمارے مدافعتی نظام کو مضبوط کرنے کا اب وقت آگیا ہے۔



غذائی اجزاء اور غذائیت کے ایسوسی ایٹ پروفیسر کرسٹینا پالسیوس کے مطابق ، کچھ وٹامنز اور معدنیات سے بھرپور غذائی اجزاء اور کھانے کی اشیاء انتہائی ضروری ہیں۔


روبرٹ اسٹیمپل کالج آف پبلک ہیلتھ اینڈ سوشل ورک میں فیکلٹی ممبر پالیکائوس کا کہنا ہے کہ ، "ہم میں سے جو بہتر غذائیت کی حیثیت رکھتے ہیں وہ دوسروں سے بہتر طور پر اس بیماری سے لڑ سکتے ہیں۔" “ہمارے پاس جسم میں مسلسل پیتھوجینز جیسے وائرس اور بیکٹیریا شامل ہیں۔ اگر ہمارا مدافعتی نظام واقعتا بہتر طور پر کام کر رہا ہے تو ، ہم انفکشن نہیں کریں گے۔ "


وہ مزید کہتے ہیں ، "عام طور پر ، غذائیت ہمارے پورے جسم کو متاثر کرتی ہے۔ جسم کے سارے عمل میں خامروں کی ضرورت ہوتی ہے ، اور بہت سارے وٹامنز اور معدنیات انزیموں کو بہتر کام کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ کہاوت ہے ، ‘ہم وہی کھاتے ہیں جو ہم کھاتے ہیں۔’ یہ سچ ہے۔ اگر آپ صحتمند رہنا چاہتے ہیں تو آپ کو کچھ غذائی اجزاء استعمال کرنا ہوں گے۔


تو ، ہم اس وقت کے دوران اپنے مدافعتی نظام کو کس طرح صحتمند رکھیں گے؟


اس معاملے پر روشنی ڈالنے کے لئے ، پالیسیوس نے حال ہی میں اس برادری کے لئے ایک مفت ورچوئل ویبنر کی میزبانی کی۔ ویبنار ایک جاری سیریز کا حصہ تھا جس کا اہتمام پالسیوس اور گریجویٹ طلباء کی ٹیم نے اپنے دوستوں کو معلومات کے ساتھ شریک کرنے کے لئے کیا تھا جو اپنے کنبے کو صحت مند رکھنے کی کوشش کر رہے ہیں۔


اس سال کے شروع میں ، پالیسیوس نے بین الاقوامی ماہرین کی ایک ٹیم کے ساتھ ایک گائیڈ تیار کرنے کے لئے تعاون کیا ، جسے لاطینی امریکی سوسائٹی آف نیوٹریشن (ایس ایل اے این) کے سرکاری جریدے میں شائع کیا گیا تھا ، تاکہ اگلی صفوں کے کارکنوں کو اضافی خوراک اور خوراک کے ذریعہ ان کی صحت کی حفاظت میں مدد مل سکے۔ ویبنار کے دوران ، پالیسیوس نے ان میں سے کچھ سفارشات شیئر کیں - جو عام لوگوں میں بڑوں کے لئے قابل اطلاق ہیں ، کیوں کہ شہروں کا دوبارہ سے افتتاح جاری ہے۔


Some Best Vitamans

وٹامن سی

۔ یہ وٹامن سالوں سے مدافعتی نظام کی مدد کے لئے جانے والے سورس کے طور پر تعریف کی جاتی ہے۔ پلاسیوس نے کہا کہ وٹامن سی لیوکوائٹس کی صحت کے لئے بہت ضروری ہے ، یہ ایک قسم کے سفید خون کے خلیات ہیں جو انفیکشن سے لڑنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ ایک وبائی بیماری کے دوران خاص طور پر اہم ہے۔ وہ مشورہ دیتے ہیں کہ بالغوں کو ہر دن میں دو بار 1000 ملی گرام تک اضافی خوراک دی جائے۔


انہوں نے وٹامن سی سے مالا مال کھانے کی بھی سفارش کی۔ ان کھانے میں سنتری کا رس اور سنتری کی کلاسیکی نیز دیگر سائٹرک پھل اور سبزیاں شامل ہیں جن میں انگور ، اسٹرابیری ، ٹماٹر اور کرینبیری شامل ہیں۔


2. وٹامن ڈی اکثر اکثر ہم اپنا وٹامن ڈی سورج کے ذریعے حاصل کرتے ہیں ، لیکن اس وقت کے دوران ، پالیسیوس نے کہا ، ایک ضمیمہ لینا ایک اچھا خیال ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ وٹامن ڈی کی کم سطح بالغوں اور بچوں میں سانس کی کیفیت پیدا کرنے کے زیادہ خطرہ سے وابستہ ہے۔


در حقیقت ، مطالعات نے یہ ظاہر کرنا شروع کیا ہے کہ وٹامن ڈی کی کمی والے افراد کو COVID-19 وائرس سے متاثر ہونے کا زیادہ خطرہ ہے۔ اب کام کرنے کا وقت ہے۔


پلاسیوس نے سفارش کی ہے کہ بالغوں کو کھانے کے دوران استعمال ہونے والے ، دن میں ایک یا دو بار 1000 بین الاقوامی یونٹوں (IU) کے وٹامن ڈی 3 کا اضافی غذا لینا چاہئے۔


مزید برآں ، آپ مچھلی اور وٹامن سے مستحکم دیگر کھانے کی اشیاء کھا کر وٹامن ڈی کی مقدار کو بڑھا سکتے ہیں۔


ان لوگوں کے لئے جن میں وٹامن ڈی کی کمی ہے ، اضافی کی درست خوراک کے ل your اپنے ڈاکٹر یا ڈائیٹشین سے مشورہ کریں۔


3. زنک۔ پالیسیوس نے کہا کہ زنک جسمانی دفاعی نظام کے حصے میں ثالثی کرنے والے خلیوں کی معمول کی نشوونما اور کام کے لئے بہت ضروری ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ زنک کی بڑھتی ہوئی حراستی پولیو وائرس اور سارس - کورونا وائرس جیسے وائرس کی نقل کو روک سکتی ہے۔


انہوں نے مشورہ دیا کہ بالغوں کو ایک دن میں ایک بار 40 ملی گرام یا اس سے کم مقدار میں زنک ضمیمہ لینا چاہئے۔


کھانے کے ذریعہ غذائی اجزاء


پالیسیوس کی سفارش کردہ بالغ افراد کھانے کی چیزوں کے ذریعہ اپنی غذا میں متعدد دیگر غذائی اجزاء کو کام کرتے ہیں۔ اگرچہ مندرجہ ذیل غذائی اجزاء کوویڈ 19 کے خلاف جنگ میں مدد فراہم کرنے کے لئے ثابت نہیں ہوئے ہیں ، وہ عام طور پر قوت مدافعت کے نظام کو فروغ دیتے ہیں ، لہذا ان کو کھانے کی چیزوں کے ذریعہ کھا جانا راستہ ہے۔


وٹامن اے 

پلاسیوس نے دودھ ، دودھ کی مصنوعات اور انڈوں کے ساتھ ساتھ اورنج اور پیلا پھل سمیت کھانے کی اشیاء کے ذریعہ وٹامن استعمال کرنے کی سفارش کی۔


وٹامن بی (نیاسین)۔

 پلاسیوس نے کہا کہ یہ وٹامن پھیپھڑوں کو سوجن اور نقصان کو کم کرکے مدافعتی نظام میں مدد کرتا ہے۔ وٹامن بی 3 میں اعلی کھانے کی اشیاء میں چکن ، گوشت ، مچھلی ، اناج ، پھلیاں اور لوبیا اور گری دار میوے شامل ہیں۔


پالیسیوس نے کہا کہ وٹامن بی 9 (فولیٹ اور فولک ایسڈ) - مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ یہ وٹامن بچوں میں سانس کے انفیکشن کو روک سکتا ہے۔ آپ پاستا اور روٹی سمیت قلعہ بند کھانے میں پتیوں اور سبزیاں جیسے پتے دار گرینوں میں فولٹ کے ساتھ کھانوں کا استعمال کرسکتے ہیں۔


پروبائیوٹکس - 

پلاسیوس نے مزید کہا کہ مخصوص حالات میں پروبائیوٹکس کے کچھ تناؤ اوپری سانس کی نالی کے انفیکشن کو روک سکتے ہیں۔ آپ دہی اور خمیر شدہ دودھ میں پروبائیوٹکس تلاش کرسکتے ہیں۔


اگلا ویبنار از پالسیوس کی ٹیم کی میزبانی 7 بجے ہوگی۔ بدھ ، 2 دسمبر کو۔ اس میں اس بات پر توجہ دی جائے گی کہ کنبہ کے لئے پلانٹ پر مبنی آسان کھانا کس طرح استعمال کرنا ہے۔

Post a Comment

Previous Post Next Post