آپ کو وبائی مرض کے بعد کے بعد ’عام‘ پر تشویش کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

آپ کو وبائی مرض کے بعد کے بعد ’عام‘ پر تشویش کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

Image by Gerd Altmann from Pixabay

 اس بار پچھلے سال ، COVID-19 وبائی مرض کے سامنے کسی حد تک ختم ہونے کا امکان نہیں تھا۔ بڑے پیمانے پر ویکسینوں کی پیش گوئیاں 12 ماہ سے لے کر سال تک ہوتی ہیں۔ ہم میں سے بہت سے لوگوں نے "جلد ہی ملیں" کے ساتھ ، ہمارے فون کالز ختم کردیئے ، "جلد ہی" کا کیا مطلب ہے۔


اب ، لاکھوں افراد ہر روز یہ ویکسین وصول کررہے ہیں۔ بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے مراکز (سی ڈی سی) کے قابل اعتماد ذریعہ نے پولیو کے قطرے پلائے جانے والے افراد کیا کرسکتے ہیں اس کے لئے ہدایات جاری کیں ، جس میں گھر کے اندر کم خطرہ والے بغیر خطے والے افراد کے ساتھ جمع ہونا شامل ہے۔


"جلد ہی" ٹھوس ہوتا جارہا ہے۔ پھر بھی ، کچھ لوگوں کے ل it ، یہ راحت کا احساس نہیں لائے گا۔


ہوسکتا ہے کہ آپ مستقبل میں وبائی بیماری کے بارے میں بےچینی محسوس کریں۔ آپ ان لوگوں کو دیکھ کر گھبرا سکتے ہیں جن کو آپ نے نہیں دیکھا ہے جیسے ہمیشہ کے لئے لگتا ہے - چاہے آپ دونوں ہی ٹیکے لگوا چکے ہوں۔


کیا ہو گا اس کی غیر یقینی صورتحال سے آپ پریشان ہو سکتے ہیں۔


تم اکیلے نہیں ہو.


ماہرین کے پاس اس بارے میں کچھ خیالات ہیں کہ آپ کو "معمول" پر لوٹنے کے بارے میں بےچینی کیوں محسوس ہوسکتی ہے اور اس کے علاوہ آپ کے دباؤ کو سکون بخشنے کی کچھ تکنیکیں۔


کوویڈ 19 کو صدمہ پہنچا ہے

وبائی امراض نے ہماری زندگیوں کو بری طرح متاثر کیا۔ بہت سے لوگوں کے لیے ، اس کا نتیجہ اصلی صدمے میں ہے۔


چین میں رونما ہونے والے ایک اسٹڈی ٹرسٹڈ ماخذ نے اشارہ کیا کہ 14 سے 35 سال کی عمر کے شرکاء میں سے تقریبا 13 فیصد نے اس پھیلنے کے ایک ماہ بعد پوسٹ ٹرومیٹک اسٹریس ڈس آرڈر (پی ٹی ایس ڈی) کی علامات ظاہر کیں۔


اٹلی میں مقیم اسٹڈی ٹرسٹڈ ماخذ نے تجویز کیا کہ انفیکشن ، جسمانی دوری اور معاشی امور سے معاہدہ کرنے کا خوف صدمے کو جنم دے سکتا ہے۔


فرنٹ لائن کارکنوں ، جیسے ڈاکٹروں اور نرسوں نے ، کوویڈ 19 کے اثرات قریب آتے دیکھا ، اور ہزاروں افراد اپنے پیاروں سے محروم ہوگئے۔ آپ کو صدمے کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ، یہاں تک کہ اگر آپ بیمار نہیں ہوئے یا کسی کو جان گئے جو مر گیا ہے۔


سینٹینری یونیورسٹی میں گریجویٹ مشاورت پروگرام کے ڈائریکٹر پی ایچ ڈی کیتھ مورگن کا کہنا ہے کہ ، "پی ٹی ایس ڈی کی تشخیص میں ، اولین معیار میں سے ایک سنگین نقصان یا موت یا کسی کو [جاننے] کا خطرہ ہے۔ "یہاں تک کہ اگر آپ کوویڈ 19 میں مرنے والے کسی فرد کو نہیں جانتے تھے ، تب بھی آپ کوویڈ 19 میں اسی دنیا میں رہ رہے تھے۔"


ایک مطالعہ نے اشارہ کیا ہے کہ صدمے میں مبتلا افراد اکثر اپنے تجربات کے بارے میں جھومتے ہیں اور اسی طرح کے محرکات سے بچ جاتے ہیں۔


وبائی مرض کے دوران ، وہ جگہیں جو تفریحی رہتی تھیں ، جیسے ریستوراں یا کنبہ کے کسی فرد کے گھر ، غیر محفوظ سمجھا جاتا ہے۔ جیسا کہ زیادہ سے زیادہ لوگ ویکسین بن جاتے ہیں ، ان جگہوں پر دوبارہ قدم رکھنا کم خطرہ ہوجائے گا۔


پھر بھی ، آپ کو دوسری صورت میں محسوس ہوسکتا ہے۔


'' اس کا تصور بھی ہو گا ، '' یہ خطرہ خطرہ ہوتا تھا۔ مورگن کا کہنا ہے کہ ، اب ایسا نہیں ہے ، لیکن پھر بھی ایسا ہی لگتا ہے ، ’خاص طور پر اگر آپ 2020 کے اوائل سے باہر نہیں ہوئے ہیں۔


اور افواہ صرف اس کو خراب بنا سکتی ہے۔


مورگن کا کہنا ہے کہ ، "COVID-19 کے بارے میں مستقل خیالات پریشانی کے لئے ایک منتر انجن کی طرح ہیں۔"

Image by Juraj Varga from Pixabay

آپ عوامی مقامات سے خوف محسوس کرسکتے ہیں

وبائی مرض کے دوران بھیڑ مقامات سے اجتناب کرنا صحت عامہ کا ایک اقدام ہے۔


وبائی مرض کے اوقات میں ، ہجوم ، نامعلوم مقامات ، یا ایسی جگہوں سے خوف سے بچنا جن سے آپ فرار نہیں کرسکتے ہیں ان کو ایورور فوبیا کہا جاتا ہے۔


آخر کار ، صحت عامہ کے لئے آن لائن گروسری آرڈر کرنے اور چھٹیوں کے کھانے میں زومنگ کی ضرورت نہیں ہوگی۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ 250 افراد کی شادی میں RSVP "ہاں" کے موقع پر کود پڑے گے۔


آپ کی ویکسی نیشن کی حیثیت یا اپنی کمیونٹی میں کوویڈ 19 کی مثبت شرحوں پر منحصر ہے ، آپ اب بھی گھر میں رہنے کی خواہش محسوس کر سکتے ہیں۔ مختلف حالتوں کے بارے میں ابھی بھی غیر یقینی صورتحال ہے ، جو خوف کو بڑھا سکتی ہے۔


مورگن کا کہنا ہے کہ "یہاں تک کہ 100 فیصد بندش کا احساس تک نہیں ہے۔


کولمبیا کے شعبہ نفسیات میں ایک ایسوسی ایٹ پروفیسر ، تارا ویل ، اس سے اتفاق کرتی ہیں۔


"یہ کسی کو بڑی پارٹی منانے کے قابل ہونے سے روکنے کی بات نہیں ہے ،" اچھے نوٹ۔ "یہ ایسی چیز ہے جو آہستہ آہستہ ہونے والی ہے۔"


اس تدریجی شفٹ میں کچھ لوگوں کے لئے زیادہ وقت لگے گا ، اور یہ ٹھیک ہے۔

آپ کو معاشرتی اضطراب ہوسکتا ہے

معاشرتی اضطراب کی خرابی میں معاشرتی حالات کے بارے میں مستقل حد تک بے چینی شامل ہوتی ہے۔ ان میں ورک پریزنٹیشنز یا دوستوں کے ساتھ کھا کر شامل ہوسکتے ہیں۔


ریسرچ ٹرسٹڈ ماخذ تجویز کرتا ہے کہ ہارمون کی سطح جیسے بڑھتے ہوئے کورٹیسول اور کم ٹیسٹوسٹیرون ، معاشرتی بے چینی کو متحرک کرسکتے ہیں۔


ٹھیک ہے اور مورجین اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ COVID-19 میں زیادہ تر لوگوں کو معاشرتی اضطراب کی خرابی کا امکان نہیں ہے۔ ان لوگوں کے لئے جن کی حالت پہلے ہی موجود تھی ، ممکن ہے کہ دوبارہ انحصار کرنا زیادہ مشکل ہو۔


مورجین کا کہنا ہے کہ ، "اگر کسی کو [پہلے ہی] معاشرتی اضطراب تھا ، تو اس کے پاس پچھلے سال کے لئے کچھ نہ کچھ تھا۔"


دوسرے الفاظ میں ، لوگوں کے پاس رات کے کھانے کے دعوت نامے کو ٹھکرانے کی ایک جائز وجہ ہے۔ جیسے جیسے یہ دنیا دوبارہ کھل رہی ہے ، معاشرتی اضطراب میں مبتلا افراد کو آہستہ آہستہ اپنے خوف کا سامنا کرنا پڑے گا۔


مورگین کا کہنا ہے کہ "اب ، دنیا کہہ رہی ہے کہ ، 'پھر واپس آؤ ،' اور انہیں نئے حالات اور لوگوں کے ساتھ عوام میں رہنا ہوگا۔ "یہ ایک ایسی پریشانی ہوگی جس کا انہوں نے تھوڑی دیر میں تجربہ نہیں کیا ہے۔"


جب مدد طلب کی جائے

مورجین کا کہنا ہے کہ اس وقت قطعی طور پر نشاندہی کرنا مشکل ہے جب زحل سے متعلق رجحانات اور صدمے کی علامات وبائی بیماری کے معقول اثرات سے لے کر تشخیصی ذہنی صحت کی حالتوں تک جائیں گے۔


پی ٹی ایس ڈی علامات ، مثال کے طور پر ، کسی واقعے کے بعد 1 مہینے سے زیادہ لمبا رہنا پڑتا ہے - اور ہم سینئر ہیں



ایک وبائی بیماری میں بیمار


پھر بھی ، وہ ایک بنیادی بلیو پرنٹ فراہم کرتا ہے۔


"یہ ایک مسئلہ بن جاتا ہے جب ایسی صورتحال پیدا ہوجاتی ہے جس میں آپ داخل نہیں ہوسکتے ہیں ، اور یہ ناکارہ ہوجاتا ہے۔" "اپنے آپ سے پوچھیں ، 'کیا جذبات تناظر میں فٹ بیٹھتے ہیں؟'"


مثال کے طور پر ، اگر آپ کی کمیونٹی میں مثبتیت کی شرح کم ہے اور آپ کو قطرے پلائے گئے ہیں لیکن پھر بھی معمول کے مطابق جسمانی طور پر جانے کے بارے میں شدید خوف محسوس ہوتا ہے تو ، آپ مدد لینا چاہتے ہیں۔


مزید برآں ، ابھی علاج کے حصول میں کبھی بھی کوئی غلطی نہیں ہے ، چاہے وہ خود کو جذباتی محسوس کرے۔


مطالعات دماغی صحت کی دیکھ بھال میں ابتدائی مداخلت کے قابل اعتماد وسائل کی ضرورت پر زور دیتے ہیں تاکہ بعد میں تکلیف دہ نشوونما کو بڑھاوایا جا سکے۔


مورجین کا کہنا ہے کہ ، "جتنی جلدی آپ مدد مانگیں گے ، اتنی جلدی آپ کو پہچان لیا جائے گا کہ یہ ناقابل یقین حد تک غیر معمولی صورتحال کے معمول کے رد عمل کی حد میں ہے۔"

Image by Couleur from Pixabay

حوالہ جات

تھراپی کی مختلف اقسام ہیں ، لیکن ایک جائزے کا اشارہ ٹرسٹڈ ماخذ ہے کہ علمی سلوک رواج تھراپی (سی بی ٹی) اکثر گھبراہٹ کی بیماریوں کے علاج کے ل in بہتر ہوتا ہے ، جیسے بالغوں میں ایگورفووبیا۔


مورگن کا کہنا ہے کہ ، "سی بی ٹی کسی شخص کی مدد کرتا ہے ... کسی خاص صورتحال کا جائزہ لے ، ان کے خیال میں ، ان کا کیا خیال تھا ، اور پھر واپس جاکر اس کا دوبارہ جائزہ لیا جائے۔"


CoVID-19 وبائی امراض کے تناظر میں ، مورگن کا کہنا ہے کہ آپ دوبارہ جائزہ لے سکتے ہیں کہ آیا ٹریفک کے کم وقت میں دو ماسک کے ساتھ کرایوں کی دکان میں جانا اتنا ہی خطرناک تھا جتنا آپ نے محسوس کیا تھا۔ آپ اپنے نظریات کی تجدید اور معاون میکانزم کی تیاری پر معالج کے ساتھ کام کرسکتے ہیں۔


ایک اسٹڈی ٹرسٹ ٹرڈ سورس کے مطابق ، یوگا اور مراقبہ اضطراب کی بیماریوں میں بھی مدد مل سکتی ہے۔ ٹھیک ہے کہتے ہیں کہ اس کا امکان ہے کیونکہ وہ سانسوں پر توجہ دیتے ہیں۔


وہ کہتی ہیں ، "ہم اپنے سروں میں چلے جاتے ہیں اور اپنی سوچ کی بنیاد پر خود کو بے چینی میں مبتلا کر دیتے ہیں۔ "گہری سانس لینے سے خود کو پرسکون حالت میں جانے کا ایک تیز ترین طریقہ ہے۔"

نمٹنے کے لئے نکات

اگرچہ مصروف گروسری اسٹورز اور ہجوم کیفوں میں واپس جانے کا امکان آپ کے ساتھ ہوسکتا ہے ، لیکن چیزوں کو آسان بنانے کے لئے طریقے موجود ہیں۔


اضافی تبدیلیاں کریں

ہر ایک مختلف رفتار سے اس بحران سے نکلنے والا ہے۔ ٹھیک ہے اور مورجین اس بات پر متفق ہیں کہ صحت عامہ کی رہنمائی پر عمل کرتے ہوئے چیزوں کو آہستہ آہستہ اپنانے میں آپ کی بحالی میں مدد مل سکتی ہے۔


"اپنے آپ کو ایک وقت میں ایک گھنٹہ کے لئے باہر جانے یا 15 منٹ کی پیدل سفر کے پورے دن کے بغیر چلنے کی توقع کرو ،" اچھا کہتے ہیں۔


ٹھیک ہے بتاتے ہیں کہ آہستہ آہستہ وقت میں اضافہ ہوتا ہے ، لیکن وہ آپ کی حدود کو عزت دینے کی اہمیت پر زور دیتی ہے۔ آگے بڑھنے سے پہلے ایک قدم پیچھے جانا ٹھیک ہے۔


"میں نے پانچ کام کرنے کی خواہش سے باہر جانا شروع کیا ، اور میں بالکل تلی ہوئی ہوگئی ،" ٹھیک ہے۔ "ابھی ، میں تین کام کرتا ہوں اور پارک جاتا ہوں۔"


معروضی طور پر صورتحال کا جائزہ لیں

آپ کے کام کے دوران ، آپ پیچھے ہٹ سکتے ہیں اور CBT میں سیکھی گئی نمٹنے کی مہارت کا استعمال کرتے ہوئے خطرے کا اندازہ کرسکتے ہیں۔


"جب آپ اسٹور میں ہوں تو ، یہ کہنا ، 'میرے پاس میرے ماسک ہیں۔ میرے شاٹس ہیں پچھلے سال کی نسبت یہ ایک مختلف صورتحال ہے۔ ’’ مورگن کہتے ہیں۔


دوسروں کے ساتھ حدود بات چیت کریں

ہوسکتا ہے کہ کوئی پیار وبائی بیماری سے قبل کودنے کے لئے بے چین ہو لیکن آپ تیار نہیں ہوسکتے ہیں۔ ٹھیک ہے آپ کے جذبات کے بارے میں واضح رہنے کی تجویز کرتا ہے۔


آپ کو آرام دہ محسوس کرنے میں کیا لینا پڑے گا اس کے بارے میں واضح رہنا ، جیسے کہ ہر شخص کو مکمل طور پر ویکسین لگائی جاتی ہے ، یہ کلیدی بات ہے۔


"اس بات کی تصدیق کی جارہی ہے کہ آپ لوگوں کو دیکھنا چاہتے ہیں لیکن ان کی کچھ ضروریات ہیں ، اور یہ ضروریات انتہائی معقول ہیں۔"


اپنی جگہ پر قائم رھو

یہاں تک کہ اگر آپ کی حدود معقول ہیں ، تو آپ کو کچھ پش بیک مل سکتا ہے۔


مورگن کا کہنا ہے کہ "میں ہمیشہ احتیاط کرتا ہوں کہ آپ کھلے اور ایماندار ہوسکتے ہیں ، لیکن اس کی کوئی ضمانت نہیں ہے کہ اس کا خیرمقدم کیا جائے گا۔" "اس پر آپ کا کوئی کنٹرول نہیں ہے۔"


تاہم ، آپ اپنی حدود کو کنٹرول کرتے ہیں اور کیا آپ کو اپنے آپ کو محفوظ محسوس کرتا ہے۔


مورگن کا کہنا ہے کہ "آپ کو اپنی حدود کیا ہیں اور آپ کسی چیز سے کیوں ٹھیک محسوس کرتے ہیں یا نہیں کیوں اس سے آپ راحت محسوس کریں۔ "آپ اپنا میدان کھڑا کرسکتے ہیں۔"


ٹیکا وے

ہم سب مختلف طریقے سے بحران سے نکلنے والے ہیں۔ پچھلے سال سے ، عادتیں ، جیسے بڑے ، ہجوم والی جگہ سے گریز کرنا ضروری سمجھا جاتا ہے۔


یہاں تک کہ جب اجتماعات محفوظ تر ہوجاتے ہیں تو ، اس خوف سے کہ وہ خطرناک ہوسکتے ہیں۔ معاشرتی اضطراب میں مبتلا افراد کو ماہانہ معاشرتی اجتماعات کے بعد معاشرے میں دوبارہ داخل ہونا زیادہ مشکل ہوسکتا ہے۔


اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ پریشانی ، صدمے یا اضطراب کا سامنا کررہے ہیں تو ، وہاں وسائل دستیاب ہیں ، جیسے تھراپی ، مراقبہ اور یوگا۔ 


یاد رکھیں: آپ کو اپنی رفتار سے جانے کی اجازت ہے۔ اپنی حدود کو پیاروں کے ساتھ واضح طور پر بات چیت کریں ، اور جانتے ہو کہ یہ آپ کی زمین کو کھڑا کرنا قابل قبول ہے۔


بیت این مائر نیویارک میں مقیم مصنف ہیں۔ اس کے فارغ وقت میں ، آپ میراتھن کے ل her اور اس کے بیٹے ،  کو گھمانے کے لئے اس کی تربیت حاصل کرسکتے ہیں۔

Post a Comment

Previous Post Next Post